Program skierowany do jednostek samorządowych z terenu Dolnego Śląska.
Jako stowarzyszenie Polskie Centrum Bezpieczeństwa i Prewencji uruchomiliśmy programu “Bezpieczne dane w samorządzie“. Program ma na celu podniesienie jakości ochrony danych w jednostkach samorządowych takich jak Starostwa, Urzędy Miasta i Gminy, Urzędy Gminy, Gminne Ośrodki Kultury i Sportu i inne jednostki organizacyjne. Audyt ma na celu wskazanie potencjalnych uchybień oraz przekazanie wskazówek służących poprawie bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. Jednostki które spełnią wymogi Rozporządzenia Ochrony Danych i otrzymają pozytywny wynik audytu otrzymają CERTYFIKAT Polskiego Centrum Bezpieczeństwa i Prewencji.
Nie zwlekaj przystąp do projektu już teraz, liczba zgłoszeń jest ograniczona.
Zgłoś jednostkę do projektu ! Wypełnij formularz.